V roce 1939 přišel Stalin s novým heslem: "200.000 letců - 200.000 letadel". To znamenalo vytvořit nový systém výcviku pilotů a mechaniků. Mimo personálu bylo potřebné také zajistit dostatečné množství kvalitních letadel vlastní výroby a postupně se osamostatnit od potřeby nakupovat v zahraničí. Vzniknul Centrální aero - hydrodynamický ústav (CAGI) a vznikaly také další konstrukční kanceláře. Na sovětské typy letadel a jejich výrobu měly nákupy v zahraničí velký vliv. Jednalo se přímo o celá letadla,... Celý popis

Koupit za 199 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

V roce 1939 přišel Stalin s novým heslem: "200.000 letců - 200.000 letadel". To znamenalo vytvořit nový systém výcviku pilotů a mechaniků. Mimo personálu bylo potřebné také zajistit dostatečné množství kvalitních letadel vlastní výroby a postupně se osamostatnit od potřeby nakupovat v zahraničí. Vzniknul Centrální aero - hydrodynamický ústav (CAGI) a vznikaly také další konstrukční kanceláře. Na sovětské typy letadel a jejich výrobu měly nákupy v zahraničí velký vliv. Jednalo se přímo o celá letadla, tak i jednotlivé části a především motory. Do roku 1939 SSSR nakoupil přes 700 různých typů letadel a kolem 60 licencí na jejich výrobu. V dokumentu shlédnete mnoho typů letounů vzniklých v období, kterým se zabývá tento film. V rozsáhlé připojené publikaci s obrázky a odbornými texty zjistíte, kolik v rámci ruského leteckého průmyslu existovalo hlavních kanceláří (abecedně seřazeny), ve kterých vzniklo mnoho sériově vyráběných typů letounů nebo vrtulníků. Podstatným faktem také je, že pouze menšímu množství z nich se podařilo přežít až do současnosti. Některé např. Antonova kancelář se nyní nachází na Ukrajině, jiné zanikly bez náhrady.
Zobrazit více

Parametry

Rok vydání 2012
Výrobce B.M.S.
Vazba Ostatní (neknižní zboží)
Jazyk ruské